Shop Mobile More Submit  Join Login
Hugo by metalslimer Hugo by metalslimer
Me as Hugo!
Add a Comment:
 
:iconramirezlavor:
ramirezlavor Featured By Owner Edited Aug 7, 2014
:D (Big Grin) genius!
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Aug 8, 2014
thanks
Reply
:iconitshappybunny1234:
itshappybunny1234 Featured By Owner Sep 9, 2013
[Nice one!  I like the chain hanging from your waist. :)]
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Sep 9, 2013
thanks its plastic by the way :D
Reply
:iconitshappybunny1234:
itshappybunny1234 Featured By Owner Sep 9, 2013
[You're welcome, and I see.]
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Sep 9, 2013
:tmnt3:
Reply
:iconrikkymaru:
Rikkymaru Featured By Owner Jun 5, 2013
Buen cosplay, de mis personajes favoritos =)
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Jun 5, 2013
si! HUGO es numero uno!
Reply
:icondani-castro:
Dani-Castro Featured By Owner Apr 4, 2013
The best Hugo cosplay I've ever seen!! Very nice job!
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Apr 4, 2013
thanks man
Reply
:icondani-castro:
Dani-Castro Featured By Owner Apr 5, 2013
you're welcome!
Reply
:iconkanismajor:
KanisMajor Featured By Owner Feb 9, 2013  Hobbyist General Artist
Hahaha! Hey dude I remember you from AX 2012! I cosplayed as Bob!!! Good to see you're still rocking that Hugo cosplay!!
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Feb 9, 2013
AAHH MY PERFECT BODY! haha sup dude I remember you
Reply
:iconkanismajor:
KanisMajor Featured By Owner Feb 10, 2013  Hobbyist General Artist
Haha! Nothin much man. Working mostly. Dunno if Im gonna even go AX this year, and if I do go, I can't decide if I wanna go as Bob again or The Coon from South park. XD
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Feb 11, 2013
you can go as both just wear each one on different days lol, yeah idk if I'll have new cosplays by then I might be Akuma
Reply
:iconkanismajor:
KanisMajor Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist General Artist
True, I can go as both, but I doubt I'll get the days off since I'm working 3 jobs now lol. Which one would get more hype?
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Feb 17, 2013
hmm you can try and wear them both on the same day lol Ive done that before, but they both are pretty rare cosplays to see so idk. I kinda like Bob more though
Reply
:iconkanismajor:
KanisMajor Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist General Artist
Is there gonna be another sf x tekken meet by any chance?
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Feb 20, 2013
not that I know of
Reply
:iconantiwrathman:
Antiwrathman Featured By Owner Jan 5, 2013
You are a giant, of Andreic proportions!
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Jan 7, 2013
Numero uno!
Reply
:iconluxuria-dementia13:
Luxuria-Dementia13 Featured By Owner Dec 18, 2012  Student General Artist
Awesome Hugo ! (me and a friend of mine will be doing the duo Hugo/Poison next year :) )
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Dec 18, 2012
Thanks and its cool to see people cosplay Hugo and Poison together you dont see that quite often
Reply
:iconcubeofdoom:
CubeOfDoom Featured By Owner Aug 19, 2012
Dude that's a total WIN ! This is the BEST Hugo cosplay I've ever seen . Good job ! :D
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Aug 19, 2012
IM NUMBAH WON!! :D
Reply
:iconcubeofdoom:
CubeOfDoom Featured By Owner Aug 19, 2012
Hahaha ! :D EIN , ZWEI , DREI , ENDE !!!
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Aug 19, 2012
HAMMAR MOUNTAAN!!
Reply
:iconcubeofdoom:
CubeOfDoom Featured By Owner Aug 19, 2012
You win this time Sir ! :D
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Aug 19, 2012
haha
Reply
:icontigueron:
Tigueron Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
Hahahaha I saw you at comic con!! When all were outside posing for group themed photos.
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Aug 19, 2012
haha cool
Reply
:iconstreet-spriter:
Street-Spriter Featured By Owner Aug 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Very good.
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Aug 14, 2012
thanks
Reply
:iconkusanagi-sankakoi:
Kusanagi-sankakoi Featured By Owner Aug 11, 2012  Hobbyist Traditional Artist
ywaahh!!! let's fight again hugo~!!! XDDD


Man!!! that's super cosplay!!! XDD yeah!!!
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Aug 11, 2012
YEAAH! SVC CHAOS!!!!!!
Reply
:iconkusanagi-sankakoi:
Kusanagi-sankakoi Featured By Owner Aug 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
XDDD
Reply
:iconroxyfett007:
RoxyFett007 Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
man, you're the freakin best hugo ever xD
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Aug 11, 2012
Thanks!! female Hugo or should I say "Huga" :)
Reply
:iconroxyfett007:
RoxyFett007 Featured By Owner Aug 11, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
haha! yay! :dance:
Reply
:iconalekswarrior:
AleksWarrior Featured By Owner Aug 10, 2012
yeaaa this is by far best hugo cosplay ever! amazing work man
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Aug 11, 2012
thanks alot!
Reply
:iconseriphangel:
SeriphAngel Featured By Owner Aug 8, 2012
Sorry sir, you are too attractive to be Hugo.
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Aug 8, 2012
I don't cosplay pretty boys, I cosplay BAMFS!
Reply
:iconseriphangel:
SeriphAngel Featured By Owner Aug 9, 2012
I think the joke went over your head.
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Aug 9, 2012
lol
Reply
:iconpechan:
Pechan Featured By Owner Aug 8, 2012  Professional Digital Artist
Haha I saw you at AX! Awesome Hugo cosplay, all you needed was a Poison. :la:
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Aug 8, 2012
Ha! cool who where you dressed as at AX?
Reply
:iconpechan:
Pechan Featured By Owner Aug 22, 2012  Professional Digital Artist
I was dressed as a tired con goer haha! :laughing: Maybe one day I'll look cool enough for cosplay.
Reply
:iconmetalslimer:
metalslimer Featured By Owner Aug 23, 2012
you don't have to look cool anyone can cosplay!
Reply
:iconqpmjcv:
qpmjcv Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Dude... this costume is AWESOME
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 4, 2012
Image Size
65.7 KB
Resolution
415×586
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,292 (2 today)
Favourites
70 (who?)
Comments
91
×